TODAY'S QUOTE
"You cannot go into battle believing you will lose."

Akisame Koetsuji
(Kenichi: The Mightiest Disciple)
Hanya Satu Permintaan
Ha... kali ni aku tak buat komik.. tapi aku buat novel.. cuma ade kaitan la dengan anime.

______________________________________________
Sinopsis

"Bukan apa, menjadi pelajar popular di sekolah amatlah menyusahkan. Aku sudah cuba sedaya upaya untuk menjadi pelajar yang pasif tetapi sebaliknya, makin popular pula aku ini. Mana tidaknya, gaya pakaian, gaya tuturan, gaya berjalan dan kebijaksaan yang ada pada aku sama seperti watak anime yang diketogarikan sebagai 'cool'."

"Ish! Bencinya dengan mamat seorang ini! Tidak boleh tengok orang senang. Selalu menyakat aku apabila hendak pulang. Mengapalah mesti dia orangnya yang tahu rahsiaku itu?"

"Cahaya apa itu? Agak-agak, kalau aku buat permintaan, akan dimakbulkan tak?"

Apakah rahsia yang telah Azusa maksudkan? dan betulkah permintaan Azusa akan termakbul?
Ikutilah, kisah yang penuh imaginasi lagi fantasi!
_______________________________________

Tunggu ya! InsyaAllah, aku target tahun ni mesti habis. (Sbb selalunya aku buat komik sampai tengah jalan pastu stop. ehehehe.. doakanlah aku boleh habiskan citer ni ye!
Sayonara~

new past