TODAY'S QUOTE
"You cannot go into battle believing you will lose."

Akisame Koetsuji
(Kenichi: The Mightiest Disciple)
Apa halnya?
Best giler malam lipur! Malam lipur puteri yg hanya berlangsung dalam bulan BADAR (Badan Dakwah Rohani) dikhaskan kepada pelajar puteri.. Setiap tahun ade tau! Pelajar putera tak dibenarkan gi dewan sbb puteri dah gune! hehehe.. lagipun diorang ade exam KKQ (Kelas Kemahiran Quran). Bersuka rialah kitaorang dlm tuh..
Tema bdk form 1 (batch aku) zaman skolah rendah.. comel sangat.. pandai diorang amik pelakon.. tema form 2, zaman skolah menengah.. Sedih kot! sampai meleleh air mata ni ha! Tema form 3, PMR.. aku suka bab yg diorang ckp:

*ade sorang dak putera bagi surat cinta kat sorang dak puteri ni..*
A: Girls! I dpt love letter!
B: Untungnye kau.. dpt laki paling macho, paling seksi kat skolah ni! Ade 6 pack (betul ke aku eje ni?)

form 4, tema diorang SPM... semua naik pentas 0.o .. risau gak aku waktu tu.. dan yg paling best! form 5, tema diorang "zaman unversiti dan dah kahwin" ... Romantik giler.. Aku yg penonton ni pun berdebar-debar dibuatnye...

pastu ari jumaat 20/7 sedih yg teramat.. akak2 BADAR kata ini perjumpaan terakhir yg diorang buat.. lps ni akak2 form 4 BADAR yg ganti.. Menangis sampai esok pagi bengkak.. ye la.. diorang nak SPM... anyway, ALL THE BEST kpd semua akak BADAR.. Kitaorang doakan akak2 bawa pulang kejayaan!

ari ni lak aku tengok anime.. Lukisan paling cantik yg pernah aku tengok.. Colour dia pun bagus gak..
tajuk dia "Itsuka Tenma no Kuro Usagi".Aku dah tengok sampai episode 3..Baru keluar 9 Julai tahun ni.. yep! baru lagi.. 





aku paling suka watak ni.. dia comel!!! 
Himea Saito (沙糸ヒメア)
Itsuka Tenma no Kuro Usagi Trailer..
kalau berminat.. tengok la ye..!

new past