TODAY'S QUOTE
"You cannot go into battle believing you will lose."

Akisame Koetsuji
(Kenichi: The Mightiest Disciple)
Aahh!!! Poning Poning!!
Assalamualaikum... aku sure sangat korang yg kat luar tuh tengah happy go lucky sbb holiday... Bestnye.. wuuu... Jeleznye....

Bagusla luangkan masa bersama ngan keluarga.. bleh merapatkan hubungan silatuihram. Tapi kalau keje skolah dah belambak tuh, prepare awal2.. karang last minute tak sempat siap keje skolah tuh.. Jadi la mcm aku... abis arr kene hentam ngan cikgu lepas nih ><"

Memang betul kata orang2 tua, "sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna"
Dah la kene buat buku skrap, kene buat kaangan lagi melebihi 500 patah perkataan kot! ye la... aku ni baru form berape.. nasib kau la labu...


Cuti ni pun aku mesti la sempat tengok citer anime... semalam baru je habis tengok citer ni..
citer ni tajuk dia Tokyo Mew Mew.. dia ade 52 episode.. serius aku kata, best giler!! 
Watak-wataknye ialah...
Momomiya Ichigo (yg pink tuh): kucing
Mint (yg biru): burung
Zakuro (purple): serigala
Puding (kuning): monyet
Lettuce (hijau): Ikan

kalau tengok citer aku pasti, mula2 korang rasa menyampah, then romantiknya (serius romantik giler!), saspen, "TIDAKK!!" pastu sedih bleh menangis (kalau korang betul2 feeling) last skali korang akan rasa lega atau bleh dikatakan happy ending...

Klah.. itu je yg nak dikongsikan.. jadi, jangan jadi mcm aku yg suka buang masa ye!

new past