TODAY'S QUOTE
"You cannot go into battle believing you will lose."

Akisame Koetsuji
(Kenichi: The Mightiest Disciple)
Result Akhir Tahun
Jeng Jeng Jeng!
Aku tau... korang sure punye nak tau... kan? (perasan giler aku nih)
Okey, here we go!

Bahasa Arab : 89%
Bahasa Melayu : 83%
Bahasa Inggeris: 81%
Geografi :  87%
Sejarah : 87%
Pendidikan Agama Islam : 88%
Matematik : 87%
Sains : 88%
KH-ERT : 83%
Seni : 82%
Sivik : 90%
Literasi Komputer : 75%
Pendidikan Jasmani : 72%

TOTAL: 11(A) 2(B)
Bilangan Mata pelajaran daftar: 9
Pencapaian gred keseluruhan: 9 (A)
Kedudukan dalam kelas: 1/32
Kedudukan dalam tingkatan: 3/126

Jumlah Markah: 773
Peratus: 85.89

Kalau nak tengok keputusan dari awal tahun sampai akhir tahun... ini dia!

Alhamdulillah.. tercapai jugak impian aku...
Oh ye! 10 November lepas birthday aku tau! 
Best! Dpt sijil penghargaan kawan terbaik dari Najiha Sufian lagi... hehe..t
thanks siapa yg ingat b-day aku... terharu giler *sob sob*

And yg pasal citer hanya satu permintaan tuh... aku rase nak buat blog baru pastu post ape yg aku buat citer tuh... pendapat korang?

new past